V
VorauseilenderGehorsam
Guest
Klappt auch nur bei Missionen, bei denen der Zielort eindeutig ist
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Ist das bei euch auch so das, wenn ihr den Befehl auf 1 setzt, der Verbrauch und die fps steigen?
Ja ist bei mir auch so. Bringt wie man sieht 17 fps in der Szene. 293W vs. 269WIst das bei euch auch so das, wenn ihr den Befehl auf 1 setzt, der Verbrauch und die fps steigen?
In other words, this game is very lighting update intensive and all voxels are constantly invalidated, so when async compute is enabled for global illumination the render pipeline is extremely saturated by voxel updates. Async compute is buggy because its implementation is unfinished. Until it's addressed, it's going to spice up your GPU. If I had to guess it's the oversaturation of work that causes the strobing, too. If they do end up finishing it it'll work fine with Enhanced GI.It was never properly finished. It's slower on some graphics cards. And forced update doesn't work, so you would occasionally see un-updated light after a time skip or a cutscene. As [async compute enabled] is, the queuing of blocks to update is very aggressive, it basically 100% loads the asynchronous compute pipeline. Ideally there would be some budgeting. There's always work to be done because it always continuously updates all voxel blocks. There's still a chance it will be finished and enabled by default.
Nein, sie haben es vereinfacht, den Kampf meine ichIst das Kampfsystem ähnlich wie im ersten Teil?
Das war der Grund, warum ich es dann nach 3-4 Stunden gleich wieder gelassen habe. Aber vielleicht ist der zweite Teil hier besser?
Achja, muss man Essen/schlafen, wie im ersten Teil?