chaintech support lol

ET

Neuling
hier is echt lustig,ging um das neue Zenith BIOS aber lest einfach mal selbst:

Dear Sir:

This is indeed a confirmed issue, you will need to re-install your OS after using this update.

Yours sincerely,
Chaintech Technical Support

Chaintech Europe
Coenecoop 620
2741 PV WADDINXVEEN
THE NETHERLANDS

( Phone: +31-(0)182-623960
( Fax: +31-(0)182-623969
* E-mail: support@chaintech.nl <mailto:support@chaintech.nl>
: Web: <http://www.chaintech.dk/>

-----Original Message-----
From: usmajor@gmx.de [mailto:usmajor@gmx.de]
Sent: Saturday, March 08, 2003 6:10 PM
To: support@chaintech.nl
Subject: Technical Support Request Form

Technical Support Request Form Last Name xxxxx
Date 2003/3/9
Location Germany
Telephone No
FAX No
Main Board Model 7njs Zenith
Product Serial Number xxxxxxxxxxxxxxxxx
Distributor / Retailer Avitos GMBH
Problem Description Hi I only wanted to tell you that your latest bios causes problems with the loading of the OS. With the first BIOS i Had no problems but after flashing of the latest nothing worked anymore. My only way to sulute this problem was to flash the old BIOS and to reinstall WIN XP. I plead you to check your testboards. With best regards(in hope you understood my english) xxxxx
BIOS Date 2002/11/18 ->2003/2/24
CD Version
Operating System Win XP
CPU Type
VGA Type
Memory Modules
Other Devices

Wenn Du diese Anzeige nicht sehen willst, registriere Dich und/oder logge Dich ein.
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Das kann ja wohl nicht deren Ernst sein, oder? Da hab ich morgen wieder was zu erzählen *megalol*. Jetzt stell' sich einer man vor er hätte 3* Windows drauf (ich bin so ein perverser). Nein, ich glaubs' nicht!

Gruß Wuschl

ich hab angefragt ob es ein update ohne reinstall gebne wird,
antwort(immerhin schnell): Leider nicht.
aus

mfg

Hardwareluxx setzt keine externen Werbe- und Tracking-Cookies ein. Auf unserer Webseite finden Sie nur noch Cookies nach berechtigtem Interesse (Art. 6 Abs. 1 Satz 1 lit. f DSGVO) oder eigene funktionelle Cookies. Durch die Nutzung unserer Webseite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir diese Cookies setzen. Mehr Informationen und Möglichkeiten zur Einstellung unserer Cookies finden Sie in unserer Datenschutzerklärung.

Zurück
Oben Unten refresh